DigitalBlog | מהו קידום אתרים

מהו קידום אתרים


קידום אתרים באינטרנט > מהו קידום אתרים


מהו קידום אתרים

כאשר קיבלנו על עצמנו את ההחלטה על בניית אתר אינטרנט לעסק, על מנת לקדם את העסק שלנו צעד אחד קדימה היינו בטוחים לאחר בניית אתר, תזרים הגולשים לאתר יהיה עצום וכך גם החשיפה ויחסי המרה מגולש לצרכן, ולא כך הדבר, אנו רואים בסטטיסטיקות תזרים נמוך מאד וכמעט בלי חשיפה, ממה זה נובע?

אתר אינטרנט מקצועי עם עיצוב ייחודי, מודרני ואטרקטיבי לא תורם בכלום לעסק באינטרנט אם אין מודעות לקיומו ברשת, ובשביל להגדיל את המודעות, יש צורך בקידום אתרים מקצועי.
 

הגדלת המודעות דרך הקידום במנוע החיפוש 

אתר אינטרנט מורכב מדפי אינטרנט אשר מורכבים ממאמרים בעלי תוכן כל מאמר מוגדר על ידי כותרת, מילות מפתח, קישורים, לפעמים על ידי קבצי מדיה כמו תמונות או סרטון המסביר על הנושא וכך כל אתר בנוי מבחינת תוכנו, בשל הכמות הרבה של אתרי האינטרנט  ברשת, מנועי החיפוש החליטו להגדיר אילו אתרים יהיו מדורגים גבוה על פני אתרים אחרים בכדי לתת לגולש את התוצאה הטובה ביותר על אותו ערך הביטוי.
על מנת לדעת איזה אתר אינטרנט רלוונטי יותר מבחינת תוכנו לגולש, מנוע החיפוש גוגל הגדיר אלגוריתם חכם אשר מורכב ממספר פרמטרים המעידים על איכות האתר.
קידום אתרים הינו ביצוע אופטימיזציה על כל אחד מהפרטרים הללו.
כל פרמטר בעל אחוז השפעה מסויים על הדירוג של האתר מתוך האלגוריתם הכולל, בין היתר;
  • תוכן האתר – על התוכן להיות מקורי, רלוונטי לביטוי המפתח, אינפורמטיבי, תוכן אשר מספק לגולש מידע אמין ואיכותי, הכתוב בצורה מקצועית ועניינית.
  • מילות מפתח – מחקר מילות מפתח יועיל לכם להחליט מהם מילות המפתח אשר ערך החיפוש שלהם הינו הגבוה ביותר, כמו כן כדאי לבדוק את אופי התחרות לגבי כל ביטוי, בדפי האינטרנט יש להכליל מילות מפתח רלוונטיות בלבד וללא ספאם, כלומר 2-4 מילות מפתח הינה הכמות האופטימלית.
  • טיפוגרפיה – הרבה מקדמי אתרים או אנשים אשר עוסקים בקידום עצמאי ללא שכירת שירות מבחוץ לא מייחסים חשיבות רבה לכך, אך טיפוגרפיה, תורת הטקסט מהווה ערך חשוב גם כן, הגדרת כותרת H1, H2 וכך הלאה על פי חשיבות, הקפדה על רווחים בין פסקאות, דקדוק, סדר בטקסט משפיע רבות על האם הגולשים יקראות את תוכן המאמר עד סופו ויעיינו בדפי אינטרנט נוספים או לא.
  • יצירת קוד תקין – בעת בניית האתר, בניית קוד תקין ועמידה בתקנים המובילים של W3C כמו-כן, ביצוע בדיקות QA לאתר לפני העלאתו משפיע על הדירוג גם כן.
  • בניית מערך קישורים – מערך קישורים איכותי המובא ממקורות טובים משפיע רבות על דירוג האתר, קישור מדף בית משפיע רבות מקישור מדף פנימי, יש לעשות מעקב אחר הקישורים ולבדוק האם לא קיים במערך קישור שבור, או האם לא החליפו לכם את הקישור.
  • העלאת קבצי מדיה כמו תמונות או סרטוני וידאו יכולה לעזור לדירוג באופן משמעותי, אך עליכם לעזור למנוע החיפוש לקרוא את תוכן המדיה על ידי הוספת alt text לסרטון או לתמונה.
 
 
בסרטון הבא ניתן לראות המחשה לקידום במעלה תוצאות החיפוש בגוגל והדרך להגעה למקום הראשון במנוע החיפוש.
 
אלו הם עיקר הפרמטרים אשר ביצוע אופטימיזציה עליהם ידרג את אתר האינטרנט שלכם במקומות הגבוהים ואכן באמצעות קידום אתרים מקצועי ונכון אפילו עסקים קטנים יכולים להיות מעל החברות הגדולות בשוק.

מעוניין בהצעת מחיר לבניית אתר? התייעץ עם המומחים שלנו

חיפוש במערכת המידע
מה חדש?