DigitalBlog | כתיבת תוכן עם התאמה למנועי חיפוש

כתיבת תוכן עם התאמה למנועי חיפוש


כתיבת תוכן לאתרים > כתיבת תוכן עם התאמה למנועי חיפוש


כתיבת תוכן עם התאמה למנועי חיפוש
בניית אתר אינטרנט היא השלב הראשון והחשוב בדרך ליצירת נוכחות אפקטיבית במרחב הווירטואלי. אולם, בניית אתר לבדה איננה מספיקה בעולם דיגיטלי תחרותי. ללא קידום בגוגל אתר האינטרנט הוא לא יותר מ"כרטיס ביקור" ברשת. הגולשים היחידים שמגיעים לאתר אינטרנט לא מקודם הם גולשים שמקלידים את שם העסק באופן מדויק. 
 
למשל, אלה אשר מקלידים במנוע החיפוש את הביטוי "חנות הרהיטים של סימה" ולא אלה המבקשים לקבל מידע אודות "רהיטים מעוצבים בצפון". ההבדל בין שתי הקבוצות הללו הוא ברור. חברי הקבוצה הראשונה הם לקוחות שמכירים את המותג (או לכל הפחות "שמעו עליו"), וחברי הקבוצה השנייה הם לקוחות חדשים לחלוטין. אתר אינטרנט שמשקיע בקידום במנועי חיפוש פונה לקבוצה השנייה שהיא גדולה, איכותית וכלכלית יותר לעסק. 
 

איפה כתיבת תוכן נכנסת לעניינים?

קידום אתרים במנועי חיפוש הוא משימה אשר מורכבת מכמה וכמה טכניקות שונות. לדוגמה, יצירת מערך קישורים חיצוני, אופטימיזציה למבנה האתר, שיתופי פעולה עם עסקים בתחומים מקבילים, עבודה נכונה ברשתות חברתיות ויצירת טקסטים אפקטיביים באתר עצמו. הדבר היחיד אשר משותף לכל הטכניקות הללו הוא כתיבת תוכן איכותי. כתיבת תוכן שמותאם לקידום אתרים על פי כל הדגשים הידועים (למקצוענים) שמאפיינים טקסטים ברשת. 
 
כתיבת תוכן שמיועדת לקידום אתרים כוללת הטמעה נכונה של ביטויי מפתח, צפיפות ביטויי חיפוש, התייחסות לביטויי זנב ארוך, התמקדות בקהלי יעד נכונים, הנעה לפעולה, חלוקה של הטקסט לפי כותרות וכותרות משנה, יצירת קשר אמיתי בין הכותרת לבין התוכן ועוד. 
 

קידום אתרים עם תוכן בלבד?

כאמור, כתיבת תוכן לבדה איננה מספיקה לקידום אתרים. קידום במנועי חיפוש כולל שורה ארוכה של פרמטרים אשר יושבים מאחורי הצלחת הקמפיין. למשל, פרסום תוכן איכותי באתרים אחרים תוך יצירת מערך אפקטיבי של קישורים המצביעים אל אתר האינטרנט המקודם. לכל הצעדים האלה דרושה כתיבת תוכן שנעשית אגב "ראייה קידומית". מיותר לציין שהדברים רלבנטיים לגבי התוכן באתר עצמו כמו לגבי התוכן שמפורסם בחוץ. 
 

מתי חברת קידום אתרים צורכת תוכן?

היכן כתיבת תוכן משרתת חברת קידום אתרים? ובכן, הנה כמה מקומות מרכזיים. ראשית, כתיבת תוכן באתר עצמו. במידה שאתר אינטרנט עומד להיות מקודם על גבי תוצאות עמודי החיפוש יש לשים לב לתוכן שעולה לאתר עצמו. התכנים חייבים להיות מותאמים עם ביטויי חיפוש נכונים, לכלול כותרות אשר עוסקות בביטויים המרכזיים, להתקשר זה עם זה ולהניע לפעולה. יש לבחון את נכונות הגולשים לקרוא את הטקסטים (לא ארוכים מדי ולא קצרים מדי) ולדעת כיצד לבנות מפת תוכן לאתר. 
 
מקום נוסף בו חברת קידום זקוקה לשירותי כתיבת תוכן הוא ביצירת קישורים חיצוניים. הקישורים הטובים ביותר לעסק הם קישורי תוכן. קישורים שיוצאים מתוך מאמר ועל פי ביטויי ממוקד. על מנת להשיג את הקישורים הללו יש לייצר תכנים איכותיים שאתרי אינטרנט אחרים יהיו מוכנים לפרסם. גם התכנים החיצוניים הללו צריכים לעמוד בכל הדגשים הרלבנטיים לגבי כתיבת תוכן באינטרנט לטובת קידום. 
 
מקומות נוספים בהם תוכן משרת קידום בגוגל הם רשתות חברתיות, מאמרים לבלוג האתר, יצירת כתבות תדמית איכותיות (המיועדות להפצה), שליחת מיילים שיווקיים ועוד. 
 

מעוניין בהצעת מחיר לבניית אתר? התייעץ עם המומחים שלנו

חיפוש במערכת המידע
מה חדש?